Prekių pristatymas
Užsakymo paruošimas: Paruošimas trunka 1-3 darbo dienas.
Kai kurių prekių paruošimas gali trukti 3–6 darbo dienas – prie tokių prekių aprašyme nurodome terminą.
Siuntimą vykdome tik darbo dienomis – nuo pirmadienio iki penktadienio. Savaitgaliais siuntų nesiunčiame.
Pristatymo būdai
Paštomatai (Omniva): 1-3 darbo dienos.
Paštomatai (LP Express): 1-3 darbo dienos.
- Užsakymo paruošimas ir pristatymas
Užsakymo paruošimas: Paruošimas trunka 1-3 darbo dienas.Dėl siuntimo į užsienį arba pristatymo Lietuvos paštu prašome susisiekti „Facebook“ paskyroje: MalinaShop.lt arba el. paštu info@mailnashop.lt.
Pristatymo kaina Lietuvoje
- Paštomatai (Omniva): €2.99
Paštomatai (LP Express): €2.50 - Užsakymams virš 50,00 EUR, pristatymas NEMOKAMAS.
Prekių grąžinimas
- Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje.
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
- Prekės, įsigytos MalinaShop.lt pagal nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas vartojimo pirkimo-pardavimo sutartis, grąžinamos vadovaujantis Civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniais.Norėdamas grąžinti kokybišką prekę (-es), pirkėjas turi pranešti pardavėjui raštu (el. paštu) ir užpildyti prekių grąžinimo formą, esančią com skiltyje „Prekių grąžinimo forma“.Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo dienos grąžinti prekes, jei jų prekinė išvaizda ir pakuotė yra nepažeista, prieš tai informavęs pardavėją raštu.Pardavėjas gali atsisakyti priimti prekes, jei jos buvo išpakuotos ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, arba jei to reikalauja kiti Lietuvos Respublikos teisės aktai. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinamų prekių kokybė, pakuotė ir atitikimas saugumo ir higienos reikalavimams nepasikeistų.Pardavėjas gali atsisakyti priimti prekes, jei nustatoma, kad jos yra pažeistos, nuimtos ar pažeistos etiketės, nuplėšta apsauginė plėvelė, sugadinta pakuotė arba prekės buvo naudojamos, kaip numatyta šių taisyklių 58 punkte.Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Pardavėjas neatsako už prekių kokybės pablogėjimą, jei pirkėjas arba kiti asmenys, kuriems pirkėjas perdavė prekes, jas naudojo ne pagal paskirtį, nesilaikė instrukcijų, pažeidė gabenimo, laikymo, naudojimo ar sandėliavimo taisykles, arba jei prekės buvo pažeistos transportavimo metu, jei tai nebuvo aptarta prekių perdavimo metu.
Pinigai už grąžintas prekes pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
Siuntimo išlaidos negrąžinamos, jei prekė buvo neatsiimta iš paštomato arba jos nepavyko pristatyti.